Tukiverkoston kevätretki

Ilmassa on ollut monenlaisia suunnitelmia tukiverkoston kevätretken kohteesta ja hyviä ehdotuksia on useita. Tällä kertaa päätimme siirtää Tallinnan-reissun myöhemmäksi, sillä Turussa on toukokuussa tarjolla monipuolinen ja mielenkiintoinen retkikohde.

Tukiverkoston kevätretki suuntaa siis Turkuun, valtakunnallisille Peda-forumin opetuksen kehittämispäiville 21.-22.5.2008. Päivien teema on “Taitojen oppiminen ja opettamisen taidot”. Tuttuun tapaan sinne ovat tervetulleita kaikki yliopisto-opetuksen kehittämisestä kiinnostuneet opettajat, tutkijat, opiskelijat sekä hallintotyötä tekevät. Ohjelmassa on myös verkko-opetukseen liittyvää asiaa, kuten työpajat Yliopisto-opettaja verkossa, Alkuaskeleet sosiaalisen median opetuskäyttöön ja Second Life in teaching and learning. Tutustu päivien ohjelmaan osoitteessa http://web.abo.fi/fc/pedaforum2008/index.html.

Tukiverkostolaisena olet saanut kevätretken osallistumiskutsun sähköpostitse. Muistathan ilmoittautua minulle ohjeiden mukaan viimeistään 14.4. Toivottavasti matkustamme yhdessä! OK-laisten matkasuunnitelmat:

• meno: ke 21.5. pendolino 123 Helsinki 07:38 – Espoo 07:58 – Turku 09:25
  • paluu: to 22.5. pendolino 144 Turku 16:02 – Espoo 17:38 – Helsinki 17:57
  • majoitus: Hamburger Börs

One thought on “Tukiverkoston kevätretki

1. Lääkiksessä on 21.5. IT-Medi-seminaari, eli täältä ei valitettavasti päästä mukaan :( Mutta hauskaa reissua teille muille!

Comments are closed.