Tukiverkoston aamuklubi 15.9. Työterveyshuollon virtuaaliyliopiston emännöimänä

Tervetuloa tutustumaan Työterveyshuollon Virtuaaliyliopistoon sekä pitämään tukiverkoston aamuklubia 15.9. klo 9-10.30.
Osoite: Työterveyslaitos, Haartmaninkatu 1 D, 3 krs. Videoluokka. Kerääntykää ala-aulassa olevaan vastanottoon, teidät haetaan sieltä.
Yhteyshenkilö: Susanna Pitkänen,  susanna.pitkanen@ttl.fi, 043-8200448

Kerromme mm:
* Virtuaaliyliopistomme kuulumisia, valtakunnallisen yliopistoyhteistyön organisoinnista ja sisällöistämme
* kuulumisia lääketieteen opetuksen kansainvälisestä konferenssista: mitä uutta verkko-opetuksen saralla ( AMEE:  The Association for Medical Education in Europe )
* syksyn pilottihankkeestamme: Asiantuntijayhteisön ja vertaisverkoston perustaminen sosiaalisen median työkalulla: elgg

Linkit:
Työterveyshuollon virtuaaliyliopisto
Lääketieteenopetuksen wikin alisivu
Oppimisympäristö
Työterveyslaitos

Ilmoittautminen: e-lomakkeella viimeistään pe 11.9. klo 9, jonka jälkeen tilataan aamukahvit.

One thought on “Tukiverkoston aamuklubi 15.9. Työterveyshuollon virtuaaliyliopiston emännöimänä

Comments are closed.