Tukiverkoston kevään suunnitelmat

Viimeviikkoisen ja tämänpäiväisen videoviestintäkoulutuksen aluksi pitämieni lyhyiden (?) alustusten jälkeen jäi olo, että onnistuin kertomaan tukiverkoston kevään suunnitelmista mahdollisimman epäselvästi. Kun vielä otetaan huomioon, ettei läheskään kaikki tukiverkostolaiset olleet paikalla kuulemassa suunnitelmista, päätin esittää saman myös kirjallisena.

Tammikuun ypeda-aiheisen aamuklubin ja helmikuun koulutuksen jälkeen tarjolla on maaliskuun AC-koulutus. Ilmoittautuminen on auki Henkassa 17.3.2011 saakka. Jos teillä on jotain sisältötoiveita, voitte varmasti lähettää niitä Hannelle ja Birgitalle. Maaliskuussa tukiverkostolaisiin törmännee myös sulautuvan opetuksen seminaarissa; huhtikuun alussa on ITK Hämeenlinnassa.

Huhtikuussa on luvassa sekä Moodle-kurssipohjatyöpaja (12.4., ilmoittautuminen Henkassa jahka saadaan sisältökuvaus Henkkaan) että aamuklubi lähes vappuaattona. Aamuklubissa on tarkoitus jatkaa verkostoteemaa, mutta myönnettävä on, että toteutus on vielä auki. Päivä kannattaa kuitenkin laittaa kalenteriin, koska lupaan keksiä asiaa vaikka tikusta.

Toukokuussa kouluttaudutaan taas. Anni vetää koulutuksen Moodlen monikielisistä kurssisisällöistä ja lisäksi suunnitteilla on tekijänoikeuskoulutusta. Viimeksimainittu ei ole mitenkään tukiverkostospesifi koulutus, mutta toivon tukiverkoston panosta sisältö- ja aikataulutoiveina. Tätä varten wikistä löytyy oma sivunsa. Käykää sanomassa painava sananne! Wikissä on toinenkin uusi sivu: Susannan aloittama videokuvauksen ja julkaisuprosessin koulutussuunnittelu.

Kesäkuulle ei ole vielä mitään suunnitelmia, joten sinne voisi suunnitella kesäretken syksyn toiminnan suunnittelemiseksi. Eikö? Aamulla toivottiin Prezi-koulutusta (jonka Jere jo lupasi tukiverkostolaisille pitää) ja toiveissa on ollut suunnata tukiverkoston kanssa vaihteeksi johonkin muualle kuin verkkoja kokemaan. Muita toiveita ja ajatuksia saa ja pitää esittää.