Tukiverkoston aamuklubi starttaa marraskuussa!

Tukiverkoston oma, epävirallinen “Breakfast Club” käynnistyy marraskuun lopussa. Aamupalasessioita pyritään pitämään vuoden 2008 alusta lähtien melko säännöllisesti noin kerran kuukaudessa (pääsääntöisesti perjantai-aamuisin) klo 9.00-10.00. Aamuklubi kokoontuu joko oppimiskeskus Aleksandriassa (OK:n tiloissa) tai voimme kierrättää isännöintivuoroa myös halukkaille tiedekunnille ja laitoksille. Aamupalan nauttimisen ohella voimme keskustella yhdessä mieltänne askarruttavista tai erityisen ajankohtaisista asioista ja tietysti jakaa kokemuksia verkko-opetuksen tukeen liittyen.

Ensimmäisessä aamuklubin kokoontumisessa (27.11.2007 klo 9.00-10.00, poikeuksellisesti tiistaiaamuna, OK:n luokassa 431) nautimme pikkujouluhenkistä aamupalaa ja keskustelemme Jere Majavan johdolla HY:n uudistuneesta blogipalvelusta. Aamuklubin tarjoilujen vuoksi toivon teidän ilmoittavan minulle sähköpostitse osallistumisestanne.

Halukkaat voivat jatkaa blogeihin perehtymistä tukihenkilöiden omassa blogikoulutuksessa klo 10-12 (samassa luokassa). Koulutukseen voitte ilmoittautua samalla, kun ilmoitatte tulostanne aamupalalle.

Tervetuloa kaikki jäsenet mukaan!

Terkuin, Mari
mari.jussila@helsinki.fi

2 thoughts on “Tukiverkoston aamuklubi starttaa marraskuussa!

1. Kertokaapa – vaikkapa täällä kommenteissa – mitä asioita haluaisitte erityisesti uudesta blogipalvelusta tietää ja oppia. WordPressin perustoimintoihin voi tutustua jo etukäteen kirjautumalla palveuun.

2. Pingback: Verkko-opetuksen tukiverkosto » Verkko-opetuksen tukiverkoston toimintakertomus 2008

Comments are closed.