Vihertiimin kuulumiset: Ideointia, sumplimista ja oivalluksia

Huh ja jes! Vihertiimiläisten ensimmäinen isompi etappi on saavutettu, sillä uusien opiskelijoiden orientoiva viikko on nyt tosiaan takana. Entä mitä sitten seuraavaksi?

Vihertiimiläiset käärivät hihansa jälleen ylös, sillä tiimilästen seuraava etappi, Ympäristöviikko häämöttää jo lähellä. Yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle suunnattu Ympäristöviikko sisältää useita tapahtumia eri kampuksilla lokakuun toisella viikolla 6.-10.10. Ympäristöviikon suunnittelu ponnahti käyntiin ideariihissä, joissa ajatukset ja ideat saivat lentää vapaasti. Riihien tuloksena syntyi suuri ideanippu, josta tiimiläiset poimivat parhaimmat palat Ympäristöviikon tapahtumarunkoon.

Valittuja ideoita työstetään parhaillaan vauhdikkaasti, esimerkiksi yhteistyötahojen kanssa sovitaan tarkemmasta ohjelmasta, tehdään tilavarauksia, sumplitaan aikatauluja sekä suunnitellaan ja toteutetaan viestintää. Ympäristöviikko onkin kokonaisuus, joka koostuu useasta tapahtumapalasesta.  Tulossa on mainio viikko, josta löytyy muun muassa energia-, kierrätys-, pyöräily- ja ruoka-aiheista ohjelmaa opiskelijoille ja henkilökunnalle.

Ja eikun hommiin!

kalenterikuva