Vihertiimin kuulumiset: 18 päivää armonaikaa

Kello tikittää ja hikikarpalot valuvat pitkin ihoa toimistolamppujen loisteessa. Vihertiimillä on enää vajaa kolme viikkoa aikaa ympäristöviikon alkuun. Työhuoneella tietokoneiden näppäimistöt ovat nakuttaneet taukoamatta, kokoushuoneen penkkejä on kulutettu antaumuksella ja puhelimet ovat pirisseet ahkerasti, kun tiimiläiset ja yhteistyötahot ovat sumplineet viikon ohjelmaa askel askeleelta kohti lopullista muotoaan.

Töitä on vielä paljon tehtävänä, mutta valo paistaa kirkkaana tunnelin päässä. Jo nyt suurin osa viikon ohjelmasta on varmistunut ja luvassa on laaja kattaus erilaista toimintaa. Aihepiirit vaihtelevat energiantuotannosta vaatteiden korjaamiseen ja perinteisten infoiskujen lisäksi viikolla järjestetään paljon erilaista toiminnallista ohjelmaa. Lisäksi herkkusuille on tarjolla alennusta eräästä Hakaniemessä sijaitsevasta buffet-ravintolasta opiskelijakorttia vastaan.

Tulevina viikkoina kannattaa pitää korvat höröllä ja silmät valppaina, sillä ympäristöviikon ohjelma julkaistaan lähitulevaisuudessa koko komeudessaan. Muista myös varata kalenteristasi tilaa 6.-10.10, jotta pääset osallistumaan mahdollisimman moneen teemaviikon tapahtumaan!

Pientä ensimakua ympäristöviikon nettisivuista