Approilua, vuosijuhlasuunnittelua ja hallo(s)pedeilyä!

Marraskuu on pyörähtänyt vauhdikkaana käyntiin. Illat pimenee ja ruska vähenee, mutta sitä parempi hetki onkin virittää itsensä juhlatunnelmaan ja lisätä valoa elämään. Allofoni on kokoustanut useasti vuosijuhlien osalta, ja h-hetki lähenee. Kaikille ilmoittautuneille on lähetetty maksuohjeet sähköpostitse. Vuosijuhlista on tulossa aivan mahtavat! Jee!

Lisäksi Allofoni edusti Polin Approssa, eli tuolla Rööperin vanhoilla ja arvokkailla kaduilla pidetyssä suunnistuksessa.

Kuva, jonka @allofoniry julkaisi

Appro meni hyvin ja Rööperi vallattiin hienosti.

Vuodenvaihteessa on myös aika uudistella opiskelijaedustajia jos missä yhteydessä. Muistathan siis, että jos hallitushommat kiinnostavat sinua vähänkään, nyt on hyvä hetki lähteä tunnustelemaan, leikittelemään ajatuksella ja kokeilemaan – Allofonin hallitukseen saa ja kannattaa lähteä mukaan! Voit kysellä menosta ja meiningistä joko kokouksissa tai muualla Allon tapahtumissa – tai vaikkapa sähköpostitse, jos se tuntuu parhaimmalta. Myös Condus täydentää rivejään, joten tee opiskeluaikasi paras päätös ja lähde mukaan ainejärjestötoimintaan.

Lopuksi voidaan todeta jo, että Allofonista on valittu kaksi upouutta hallopedia (eli hallinnon opiskelijaedustajaa) yliopiston elimiin! Edunvalvontaa pidetään siis silmällä ja hyvässä huomassa. 🙂 Allofoni rulez!

Allofoni toivottaa kaikille erinomaista marraskuun jatkoa!