Allofoni kokoustaa viimeisen kerran tänä vuonna

christmas-xmas-christmas-tree-decoration

Allofoni kokoustaa viimeisen kerran tänä vuonna maanantaina 19.12.2016 klo 17. Kokouksessa päätetään myös järjestön tulevaisuudesta, joten tulkaa kaikki kiinnostuneet (erityisesti foneetikot) mukaan! Lisätietoa löytyy Allofonin Facebook-sivuilta.

Allofoni on siirtymässä vuodenvaihteessa humanistiseen tiedekuntaan, samalla kun logopedia ja psykologia siirtyvät lääketieteelliseen tiedekuntaan. Muutokset ovat osa Helsingin yliopiston laajempaa rakennemuutosta.

Syksyyn on mahtunut sitsejä, yritysvierailuja, edunvalvontaa, merkkimarkkinoita ja tietysti opiskelua. Tunnelma on ollut mahtava ja uudet fuksitkin on perehdytetty yliopisto-elämään.

Allofoni kiittää huikeasta syksystä ja mahtavasta tulevasta keväästä. Lisäksi Allofoni toivottaa ihanaa joulua ja onnellista uutta vuotta! 🙂

Tässä vielä tunnelmia Foniatrian polilla vierailusta.