Bouffen hallitus esittäytyy

Bouffe ry:n uusi hallitus valittiin jo muutama kuukausi sitten.
Hallitus kysyi hallitukselta: Keitä hallituksessa nyt häärii? Miksi he ylipäänsä halusivat sinne?

Puheenjohtaja Irinja Bickert (irinja.bickert(a)helsinki.fi)

Olen toisen vuoden opiskelija ja ranskan lisäksi opiskelen taidehistoriaa. Ranskalainen kulttuuri kiehtoo minua, ja olen erityisen kiinnostunut ranskalaisesta elokuvasta. Tulin aluksi Bouffen kokouksiin, koska halusin tavata uusia ihmisiä — sitten ymmärsin, että hallituksessa pääsisin vaikuttamaan myös siihen, mitä järjestössä tehdään. Edellisvuonna olin Bouffen varapuheenjohtaja ja kulttuurivastaava.
Lue Irinjan haastattelu Her Campus -sivustolta (englanniksi) täältä.

Varapuheenjohtaja  Aino-Helena Makkonen

Aloitin ranskalaisen filologian opinnot syksyllä 2014. Lisäksi opiskelen sivuaineena englantia, ja näillä näkymin aion ryhtyä kieltenopettajaksi. Olen kiinnostunut kielistä, taiteesta ja uusien ihmisten tapaamisesta. Liityin hallitukseen saadakseni uusia kokemuksia ja päästäkseni vaikuttamaan Bouffen järjestämään toimintaan.

Sihteeri ja opintovastaava Miitta Juntunen

Olen ranskalaisen filologian toisen vuoden opiskelija. Ensi syksynä aloitan pedagogiikan opinnot, ja aion tehdä myöhemmin englannin opintoja, eli tavoitteenani on valmistua opettajaksi. Viime syksynä olin myös fuksien tuutorina, ja kokemus oli mahtava!
Olen tuore hallituksen jäsen ja siksi vielä aloittelija, mutta onneksi tiimimme ja ryhmähenkemme on loistava. Yhdessä järjestämme mukavia tapahtumia ranskan opiskelijoille, ja miksikäs ei muillekin.

Rahastonhoitaja, työelämä- ja sijaislistavastaava Laura Leipakka

Olen ranskan fuksi toisella yliopistokierroksella. Aikaisemmin opiskelin teologiaa. Tällä hetkellä olen kuitenkin kokopäivätyössä ja opiskelen silloin, kun aikaa jää :)
Olen ulospäin suuntautunut, sosiaalinen ja puhelias. Pidän viinistä, juustoista ja romaanisista kielistä. Elämä on tässä ja nyt, ja haluan nauttia siitä täysillä :)

Tiedottaja, netti- ja kansainvälisyysvastaava Saara Halmetoja

Olen ranskalaisen filologian fuksi ja juuri valmistunut tradenomi. Aiempien opintojeni kielet ja yhteisöviestintä kiinnostivat käytännön lisäksi teoriatasolla, minkä vuoksi päädyin vielä yliopistolle. Bouffen hallituksen tiedotus- ja verkkovastaavan toimessa pääsen kuitenkin ylläpitämään käytännön taitoja :-)

Tapahtuma-, kulttuuri-, tila- ja kirjastovastaavat

Maija Tuovinen

Olen opiskellut ranskalaista filologiaa syksystä 2012. Pidän juhlien ja tapahtumien järjestämisestä, minkä vuoksi olen myös Bouffen hallituksessa. Kaiken lisäksi järkkäily on hauskaa ja sitä kautta tapaa uusia ihmisiä!

Sari Kauraniemi

Olen ranskalaisen filologian fuksi. Sivuaineeksi ajattelin ottaa taidehistorian. Kulttuuri ja erityisesti taide ovat kiinnostuksen kohteitani, minkä vuoksi halusin Bouffen hallitukseen ja tapahtumia järjestämään.

Tuutorivastaava Mariel Häkkinen

Aloitin ranskalaisen filologian opinnot syksyllä 2013, koska erilaiset kielet ja kulttuurit ovat aina kiinnostaneet minua. Ranskan lisäksi opiskelen ruotsia ja haluan ryhtyä opettajaksi. Viime vuonna olin myös tuutori. Se oli kivaa, joten aloin Bouffen tuutorivastaavaksi.

Ympäristö- ja tasa-arvovastaava Katariina Martikainen

Aloitin ranskan opinnot syksyllä 2013 ja päädyin Bouffen hallitukseen pian sen jälkeen. Ensin toimin kulttuurivastaavan oikeana kätenä, mutta edellissyksynä minusta tuli ympäristövastaava. Ranskan opintojen lisäksi olen opiskellut sukupuolentutkimusta — ympäristö- ja tasa-arvoasiat ovat lähellä sydäntäni.

20 240 vastausta artikkeliin “Bouffen hallitus esittäytyy”

1. Hi there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading through your posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with the same topics? Thanks!

2. Hi there! I understand this is somewhat off-topic however I had to ask.

Does running a well-established website such as yours take a lot of work?
    I’m completely new to operating a blog but I do write in my journal daily.
    I’d like to start a blog so I can easily share my experience and
    views online. Please let me know if you have any ideas or tips for brand new aspiring
    bloggers. Appreciate it!

3. Hey! I know this is kinda off topic but I was wondering which blog platform are
    you using for this site? I’m getting sick and tired of WordPress because I’ve had problems with
    hackers and I’m looking at alternatives for another platform.
    I would be awesome if you could point me in the direction of
    a good platform.

4. I got what you intend, appreciate it for posting.Woh I am glad to find this website through google. ”The test and use of a man’s education is that he finds pleasure in the exercise of his mind.” by Carl Barzun.

5. Greetings from Colorado! I’m bored to tears at work so I decided to browse your website on my iphone during lunch break.
    I love the info you present here and can’t wait to take a look when I get home.
    I’m amazed at how quick your blog loaded on my cell phone ..
    I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, superb site!

6. Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I’ll just sum it up what I had written and say, I’m thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog writer but I’m still new to everything. Do you have any tips and hints for beginner blog writers? I’d genuinely appreciate it.

7. I have to thank you for the efforts you have put in writing this blog.
    I am hoping to check out the same high-grade blog posts from you
    in the future as well. In fact, your creative writing abilities has encouraged me to get my own website now ;
    )