Mitä täällä tapahtuu?

Ai siellä olis ollu semmonen? En mä kuullut.

Tuli kyllä vähän myöhään tää kutsu.

No en mä kyllä koskaan ehdi käydä siellä katsomassa…

Ainejärjestön tapahtumat tulevat kyllä luoksesi, jos tilaat ne!  Seuraavassa kootut vinkit informaatiokuilun sulkemiseen:

1) Liity sähköpostilistalle (ohjeet täältä).

Kaikilla meillä on yliopiston sähköposti ja näin ollen mahdollisuus liittyä listalle. Siksi se on reiluin kanava kertoa tapahtumista ja uutisista. Bouffen listalle tulee tietoa myös muiden järjestöjen tapahtumista sekä esimerkiksi Ranskaan ja ranskaan liittyvistä kulttuuritapahtumista; toki laatikkoon tupsahtaa myös tilaisuuksia tienata leffalippuja osallistumalla tutkimuksiin. Yliopistolla on aika monta sähköpostilistaa, ja yksi viestintävastaavan tehtävistä on poimia muilta listoilta postia Bouffelle jaettavaksi.

2) Hakeudu Bouffen Facebook-ryhmään.

Jos sinulla on tili Facebookissa, voit liittyä Bouffen omaan ryhmään, jossa huutelemme järjestön omista tapahtumista. Joskus joku muu romanistikerho tai koukilainen mainostaa tapahtumiaan ryhmässä. Sieltä voi myös löytyä hyviä kirjadiilejä tai vertaistukea kanssafilologille. Tykkäämällä Bouffen FB-sivusta rajaat naamakirjasi syötteen vain Bouffen järjestämiin tapahtumiin.

3) Kysy hallitustyypeiltä.

Kisko hihasta! Soita! Lähetä sähköpostia! Teitä varten olemme täällä :-)

Bonus:

Seuraa käyttäjää @bouffery Instagramissa ja pysy kärryillä siitä, mikä meininki tapahtumissa on. Jos haluat omat instakuvasi koristamaan Bouffen sivuja, käytä hashtagia #bouffery julkisessa kuvassa.

PS. Kai olet jo Bouffen jäsen? Jos et, liittyminen on superhelppoa. Täytä lomake täällä!

14 178 vastausta artikkeliin “Mitä täällä tapahtuu?”

1. I think this is one of the most important info for me.
    And i am glad reading your article. But should
    remark on few general things, The web site style is ideal, the articles
    is really excellent : D. Good job, cheers

2. Tremendous things here. I’m very happy to look your post.
    Thanks a lot and I am taking a look forward to contact you.
    Will you please drop me a e-mail?

3. Wow, amazing blog format! How lengthy have you ever been blogging for?

you made running a blog glance easy. The whole look of your web site is great, let alone the content!

4. приворот мужчины без последствия в домашних условиях – https://alawark.ru можно ли сегодня делать приворот.
    приворот на мужчину онлайн. цыганский приворот на любовь женщины читать
    приворот на слюни магия приворот в домашних условиях
    как снять с себя приворот.

5. Возьмите паузу от реальности и погрузитесь в захватывающий мир игр с torrent-mass.ru! Нажмите здесь скачать игру через торрент и выберите ваше следующее приключение из нашей огромной библиотеки. Неважно, ищете ли вы эпическую сагу или увлекательный квест, у нас найдется все!

6. Hi there everyone, it’s my first pay a visit at this web
    site, and article is truly fruitful in favor of me, keep up posting such content.

7. Wonderful goods from you, man. I’ve take into account your stuff previous to and you are just extremely great.
    I really like what you’ve received right here, really like what you’re
    saying and the best way by which you are saying it.
    You are making it entertaining and you still care for to
    keep it smart. I can’t wait to read much more from you.
    That is actually a great site.

8. Generally I don’t read article on blogs, һowever I wish
    to ѕay that this write-up very forced me tⲟ
    try and d᧐ it! Yoᥙr writing taste has been surprised me.

Тhank yоu, very ɡreat post.

Аlso visit my ρage; slot bet

9. It is really a nice and helpful piece of info. I am glad that you simply shared this helpful information with us. Please stay us informed like this. Thank you for sharing.

10. I’m still learning from you, while I’m making my way to the top as well. I definitely enjoy reading all that is written on your blog.Keep the stories coming. I loved it!

11. Whаt’s up it’s me, I am also visiting thіs web site regularly, this website іs really
    goߋd and the visitors ɑre іn faϲt sharing fastidious tһoughts.

my blog post :: slot

12. В ”Элькабель”, специализирующейся на поставках кабельной продукции, мы испытываем гордость за поставку надежных и инновационных
    решений в области кабельной
    продукции для множества
    отраслей и проектов. Продукция нашей компании, варьирующаяся от силовых кабелей до
    кабелей для передачи данных, разработана с применением последних технологических разработок, гарантируя высокую эффективность
    и безопасность в системах электроснабжения.
    Каждый кабель, изготовленный в ”Элькабель”,
    выделяется отличным качеством, долговечностью и безупречной
    безопасностью, что делает нашу продукцию идеальным выбором
    для клиентов, ищущих новаторству и надежности в их инженерных проектах.

13. What i don’t realize is if truth be told how you’re no longer actually much more smartly-preferred than you may be now. You’re so intelligent. You know thus significantly with regards to this matter, produced me in my view believe it from a lot of various angles. Its like men and women aren’t interested except it is one thing to do with Girl gaga! Your own stuffs nice. All the time handle it up!