Mitä täällä tapahtuu?

Ai siellä olis ollu semmonen? En mä kuullut.

Tuli kyllä vähän myöhään tää kutsu.

No en mä kyllä koskaan ehdi käydä siellä katsomassa…

Ainejärjestön tapahtumat tulevat kyllä luoksesi, jos tilaat ne!  Seuraavassa kootut vinkit informaatiokuilun sulkemiseen:

1) Liity sähköpostilistalle (ohjeet täältä).

Kaikilla meillä on yliopiston sähköposti ja näin ollen mahdollisuus liittyä listalle. Siksi se on reiluin kanava kertoa tapahtumista ja uutisista. Bouffen listalle tulee tietoa myös muiden järjestöjen tapahtumista sekä esimerkiksi Ranskaan ja ranskaan liittyvistä kulttuuritapahtumista; toki laatikkoon tupsahtaa myös tilaisuuksia tienata leffalippuja osallistumalla tutkimuksiin. Yliopistolla on aika monta sähköpostilistaa, ja yksi viestintävastaavan tehtävistä on poimia muilta listoilta postia Bouffelle jaettavaksi.

2) Hakeudu Bouffen Facebook-ryhmään.

Jos sinulla on tili Facebookissa, voit liittyä Bouffen omaan ryhmään, jossa huutelemme järjestön omista tapahtumista. Joskus joku muu romanistikerho tai koukilainen mainostaa tapahtumiaan ryhmässä. Sieltä voi myös löytyä hyviä kirjadiilejä tai vertaistukea kanssafilologille. Tykkäämällä Bouffen FB-sivusta rajaat naamakirjasi syötteen vain Bouffen järjestämiin tapahtumiin.

3) Kysy hallitustyypeiltä.

Kisko hihasta! Soita! Lähetä sähköpostia! Teitä varten olemme täällä :-)

Bonus:

Seuraa käyttäjää @bouffery Instagramissa ja pysy kärryillä siitä, mikä meininki tapahtumissa on. Jos haluat omat instakuvasi koristamaan Bouffen sivuja, käytä hashtagia #bouffery julkisessa kuvassa.

PS. Kai olet jo Bouffen jäsen? Jos et, liittyminen on superhelppoa. Täytä lomake täällä!

14 178 vastausta artikkeliin “Mitä täällä tapahtuu?”

1. I love your blog.. very nice colors & theme. Did you create this website yourself? Plz reply back as I’m looking to create my own blog and would like to know wheere u got this from. thanks

2. Привет Всем!
    Хотел сказать что постинг Хрумером реально работает, применяется
    и имеет место быть, если рассматривать экономическую составляющую,
    это в сотни раз выгоднее покупки ссылок, постов и др,
    так же прогон Хрумером идет реальным образом,
    Вас не размещают на каких-то самоподнятых сетках что будут забанены или закрыты,
    совершенно разные сайты, домены, IP и локации, все как нужно!
    Наша компания делала здесь:
    Xrumer рассылка это отличный инструмент для SEO, дорвейщиков лого уровня, СМИ,
    веб мастеров и тех кто имеет цель донести до других свою информацию.
    Удачного развиия)

рассылка Хрумером
    прогон Хрумером
    постинг Хрумером
    раскрутка сайта Хрумером
    прогон сайта Хрумером
    прокачка PNB сеток сайтов
    прогон по профилям Хрумером и многое другое!

3. I enjoy what you guys tend to be up too. This type ofclever work and reporting! Keep up the awesome works guys I’ve added you guys toblogroll.

4. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point. You obviously know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us something enlightening to read?

5. My wife and i have been so more than happy that Louis could deal with his researching through the entire precious recommendations he grabbed from your very own weblog. It’s not at all simplistic to simply continually be giving for free strategies that many the rest might have been trying to sell. So we acknowledge we have the website owner to give thanks to for that. These explanations you’ve made, the simple blog navigation, the friendships you aid to create – it’s everything amazing, and it is leading our son and the family reason why the theme is pleasurable, and that is extraordinarily vital. Thanks for the whole thing!

6. Nicely put, Many thanks.how to write a thesis sentence for an essay essay writing services article rewriter

7. all the time i used to read smaller articles that as well clear their motive, and that is also happening with this piece of writing which I am reading at this time.

8. I recognize the way you broke down intricate concepts into uncomplicated conditions. It built it easier to be familiar with.

9. It is truly a nice and useful piece of info. I am glad that you just sharedthis helpful information with us. Please stay us informed like this.Thanks for sharing.