Mitä täällä tapahtuu?

Ai siellä olis ollu semmonen? En mä kuullut.

Tuli kyllä vähän myöhään tää kutsu.

No en mä kyllä koskaan ehdi käydä siellä katsomassa…

Ainejärjestön tapahtumat tulevat kyllä luoksesi, jos tilaat ne!  Seuraavassa kootut vinkit informaatiokuilun sulkemiseen:

1) Liity sähköpostilistalle (ohjeet täältä).

Kaikilla meillä on yliopiston sähköposti ja näin ollen mahdollisuus liittyä listalle. Siksi se on reiluin kanava kertoa tapahtumista ja uutisista. Bouffen listalle tulee tietoa myös muiden järjestöjen tapahtumista sekä esimerkiksi Ranskaan ja ranskaan liittyvistä kulttuuritapahtumista; toki laatikkoon tupsahtaa myös tilaisuuksia tienata leffalippuja osallistumalla tutkimuksiin. Yliopistolla on aika monta sähköpostilistaa, ja yksi viestintävastaavan tehtävistä on poimia muilta listoilta postia Bouffelle jaettavaksi.

2) Hakeudu Bouffen Facebook-ryhmään.

Jos sinulla on tili Facebookissa, voit liittyä Bouffen omaan ryhmään, jossa huutelemme järjestön omista tapahtumista. Joskus joku muu romanistikerho tai koukilainen mainostaa tapahtumiaan ryhmässä. Sieltä voi myös löytyä hyviä kirjadiilejä tai vertaistukea kanssafilologille. Tykkäämällä Bouffen FB-sivusta rajaat naamakirjasi syötteen vain Bouffen järjestämiin tapahtumiin.

3) Kysy hallitustyypeiltä.

Kisko hihasta! Soita! Lähetä sähköpostia! Teitä varten olemme täällä :-)

Bonus:

Seuraa käyttäjää @bouffery Instagramissa ja pysy kärryillä siitä, mikä meininki tapahtumissa on. Jos haluat omat instakuvasi koristamaan Bouffen sivuja, käytä hashtagia #bouffery julkisessa kuvassa.

PS. Kai olet jo Bouffen jäsen? Jos et, liittyminen on superhelppoa. Täytä lomake täällä!

14 178 vastausta artikkeliin “Mitä täällä tapahtuu?”

1. Hey there! Do you know if they make any plugins to safeguardagainst hackers? I’m kinda paranoid about losing everything I’veworked hard on. Any recommendations?

2. В ”компании Элькабель”, лидере
    в сфере продаж электрического кабеля, мы гордо представляем решения, сочетающие инновации и надежность.
    Наша кабельная продукция, отличающаяся высочайшим качеством
    и адаптивностью к многочисленным потребностям,
    сфокусирована на гарантию производительности и безопасности электроснабжения.
    От надежных силовых кабелей до высокотехнологичных систем
    связи, каждый продукт Элькабель
    разработан для обеспечения вашего успеха и безопасности, придавая высокий приоритет современным разработкам и строгому контролю качества.
    Мы гордо заявляем, что наши продукты служат залогом надежности и долговечности в различных секторах и на разных уголках мира.

3. В ”Элькабель”, пионере на рынке кабельной
    продукции, мы гордимся
    предоставление инновационных и надежных кабельных решений для
    различных отраслей и проектов. Созданные с основой
    на современных технологий, наши кабели гарантируют высшую производительность и абсолютную безопасность в любых условиях электроснабжения.
    Каждое изделие от ”Элькабель” является символом
    непревзойденного качества, долговечности
    и надежности, что делает нашу продукцию идеальным выбором для клиентов, ищущих новшеств и достоверности в своих энергетических решениях.

4. I needed to thank you for this very good read!! I absolutely enjoyed every bit of it. I have you book-marked to check out new stuff you postÖ

5. Thanks a lot for sharing this with all of us you actually know what you are talking about! Bookmarked. Please also visit my website =). We could have a link exchange agreement between us!

6. It’s a pity you don’t have a donate button! I’d definitely donate to this excellent blog!
    I suppose for now i’ll settle for bookmarking and adding your
    RSS feed to my Google account. I look forward to new updates
    and will share this site with my Facebook group.
    Talk soon!

7. Үour means ⲟf explaining eѵerything in tһiѕ post is іn fact good, alⅼ be capable of simply кnow it, Ꭲhanks a ⅼot.

My site lotto

8. Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look easy. The overall look of your web site is wonderful, let alone the content!

9. I can’t express how much I appreciate the effort the author has put into writing this exceptional piece of content. The clarity of the writing, the depth of analysis, and the wealth of information presented are simply remarkable. His passion for the subject is obvious, and it has undoubtedly resonated with me. Thank you, author, for providing your wisdom and enlightening our lives with this extraordinary article!

10. I just like the helpful information you provide on your articles. I’ll bookmark your blog and take a look at again right here regularly. I’m relatively sure I will be informed a lot of new stuff proper here! Good luck for the following!

11. Thank you for sharing your info. I truly appreciateyour efforts and I am waiting for your next post thanks once again.

12. Fantastic web site. A lot of helpful info here. I’m sending it to several friends ans also sharing in delicious. And naturally, thanks for your sweat!

13. Just wish to say your article is as astounding. The clearness
    in your post is simply cool and i can assume you are an expert
    on this subject. Well with your permission allow me to grab your RSS feed
    to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please
    continue the enjoyable work.