Mitä täällä tapahtuu?

Ai siellä olis ollu semmonen? En mä kuullut.

Tuli kyllä vähän myöhään tää kutsu.

No en mä kyllä koskaan ehdi käydä siellä katsomassa…

Ainejärjestön tapahtumat tulevat kyllä luoksesi, jos tilaat ne!  Seuraavassa kootut vinkit informaatiokuilun sulkemiseen:

1) Liity sähköpostilistalle (ohjeet täältä).

Kaikilla meillä on yliopiston sähköposti ja näin ollen mahdollisuus liittyä listalle. Siksi se on reiluin kanava kertoa tapahtumista ja uutisista. Bouffen listalle tulee tietoa myös muiden järjestöjen tapahtumista sekä esimerkiksi Ranskaan ja ranskaan liittyvistä kulttuuritapahtumista; toki laatikkoon tupsahtaa myös tilaisuuksia tienata leffalippuja osallistumalla tutkimuksiin. Yliopistolla on aika monta sähköpostilistaa, ja yksi viestintävastaavan tehtävistä on poimia muilta listoilta postia Bouffelle jaettavaksi.

2) Hakeudu Bouffen Facebook-ryhmään.

Jos sinulla on tili Facebookissa, voit liittyä Bouffen omaan ryhmään, jossa huutelemme järjestön omista tapahtumista. Joskus joku muu romanistikerho tai koukilainen mainostaa tapahtumiaan ryhmässä. Sieltä voi myös löytyä hyviä kirjadiilejä tai vertaistukea kanssafilologille. Tykkäämällä Bouffen FB-sivusta rajaat naamakirjasi syötteen vain Bouffen järjestämiin tapahtumiin.

3) Kysy hallitustyypeiltä.

Kisko hihasta! Soita! Lähetä sähköpostia! Teitä varten olemme täällä :-)

Bonus:

Seuraa käyttäjää @bouffery Instagramissa ja pysy kärryillä siitä, mikä meininki tapahtumissa on. Jos haluat omat instakuvasi koristamaan Bouffen sivuja, käytä hashtagia #bouffery julkisessa kuvassa.

PS. Kai olet jo Bouffen jäsen? Jos et, liittyminen on superhelppoa. Täytä lomake täällä!

14 167 vastausta artikkeliin “Mitä täällä tapahtuu?”

1. кракен kraken kraken darknet top
    Темная сторона интернета, представляет собой, скрытую, сеть, на, сети, доступ к которой, осуществляется, через, специальные, софт плюс, технические средства, гарантирующие, анонимность участников. Из числа, этих, средств, считается, Тор браузер, который позволяет, обеспечивает, приватное, подключение, к сети Даркнет. При помощи, его, пользователи, могут, незаметно, заходить, веб-сайты, не отображаемые, традиционными, поисковыми сервисами, создавая тем самым, условия, для осуществления, разнообразных, противоправных активностей.

Киберторговая площадка, в свою очередь, часто упоминается в контексте, скрытой сетью, как, рынок, для, криминалитетом. На этом ресурсе, есть возможность, получить доступ к, разнообразные, запрещенные, товары, начиная с, наркотиков и оружия, доходя до, хакерскими услугами. Ресурс, гарантирует, высокий уровень, шифрования, а также, скрытности, это, делает, эту площадку, желанной, для тех, кого, намерен, предотвратить, негативных последствий, от органов порядка.

2. Hei kaikki!

Oletko koskaan kuullut X-GPT Writer: ainutlaatuinen avainsanasisältögeneraattori, joka perustuu ChatGPT-neuroverkkoon?
    En myöskään ole, ennen kuin minua neuvottiin automatisoimaan rutiinitehtäviä tällä ohjelmistolla, haluan sanoa yhden asian! Pitkään sen jälkeen, en voinut uskoa
    että ChatGPT oli niin tehokas tuote, jos sitä käytettiin samanaikaisesti streaming, käynnissä X-GPT Writer.
    Luulin, että se oli vain apuohjelma, se oli edullinen, ystäväni antoi minulle kupongin 40% alennukseen%:
    94EB516BCF484B27
    tiedot siitä, mihin se syötetään, on ilmoitettu verkkosivustolla:
    Aloin yrittää, sukeltaa siihen, ostin 50 ChatGPT-tiliä alhaisilla hinnoilla ja menin pois!
    Nyt voin helposti luoda ja käynnistää 3-4 uutta sivustoa viikossa, yhdistää kokonaisia kansioita ja jopa luoda kuvia
    käyttämällä ChatGPT neuroverkko ja X-GPT kirjailija.
    Kannattaa kokeilla, ystävät, siellä on demo, kaikki on ilmaista, et tule katumaan sitä)

Onnea!

Создание уникальных статей с ChatGPT
    Как сделать текст более уникальным с ChatGPT
    Как X-GPTWriter помогает в SEO-оптимизации контента
    X-GPTWriter: лучший софт для создания текстов
    X-GPTWriter: мощный инструмент для контент-креации
    Легкий способ создавать контент с X-GPTWriter
    Уникальный контент с синонимизатором на базе ChatGPT
    X-GPTWriter купоны на скидку
    ChatGPT и его роль в создании уникального контента
    Покупка X-GPTWriter: лучшие предложения и скидки

3. Huomenta!

94EB516BCF484B27
    tiedot siitä, mihin se syötetään, on ilmoitettu verkkosivustolla:
    käyttämällä ChatGPT neuroverkko ja X-GPT kirjailija.

Onnea!

Уникальный контент с синонимизатором на базе ChatGPT
    X-GPTWriter и SEO: путь к успешной оптимизации
    Секреты создания контента с ChatGPT
    Автоматизация создания текстов с X-GPTWriter
    ChatGPT и создание качественного контента
    Легкий способ создавать контент с X-GPTWriter
    Уникализация контента с ChatGPT и X-GPTWriter
    Создание оригинальных текстов с помощью синонимайзера на базе ChatGPT
    Как получить скидку на X-GPTWriter
    ChatGPT и X-GPTWriter для уникальных текстов

4. Когда мы потеряли бабушку, обратились
    в Городскую Ритуальную Службу в Казани.
    Они проявили невероятное уважение и
    такт. Всё было организовано безукоризненно,
    что значительно облегчило нашу боль.
    Настоятельно рекомендую
    их услуги в такие моменты.

5. Желаете завершить диплом быстро и без заморочек? В Москве имеется много возможностей приобрести диплом о высшем образовании – diplom4.me. Специализированные агентства предлагают услуги по получению бумаг от различных учебных заведений. Обращайтесь к прочным поставщикам и достаньте свой диплом сегодня!