Digiloikan toinen hakukierros lokakuussa

Tammikuussa 2017 käynnistyi opetuksen toteutuksen digiloikka -projekti, joka tukee pedagogisesti mielekästä digitalisaation hyödyntämistä uusien koulutusohjelmien opetuksessa ja oppimisessa ja se toteutetaan kauden 2017-2020 aikana. Ensimmäisellä hakukierroksella valittiin 15 kandiohjelmaa, joiden kuulumisiin voi tutustua täällä digiloikka-blogissa.

Toisella hakukierroksella mukaan valitaan niin kandi – kuin maisteriohjelmiakin.
Haun reunaehdot

• Ne ohjelmat, jotka ovat hakeneet ja saaneet digiloikkarahoitusta, eivät voi enää hakea uudella kierroksella
  • Jaettavat summat katsotaan hakemusten ja suunnitelmien mukaan, ei ole luvassa tasajakoa
  • Hakemukset ja suunnitelmat tulee olla avoimesti jaossa esim. blogissa tms
  • Haku ja itse projektissa mukana oleminen on yhteisöllinen prosessi, jossa edellytetään osallistumista yhteisiin tapaamisiin ja omien kokemusten jakamista yliopistoyhteisölle

Toinen hakukierros järjestetään kaksivaiheisena ajalla 9.-27.10.2017.

1. Ilmoittautuminen hakuun E-lomakkeella (julkaistaan myöhemmin),  (9.-22.10.2017)
  2. Oman koulutusohjelman digiloikkahankkeen esittely ja osallistuminen keskustelutilaisuuteen (tilaisuus välillä 23.-27.10.2017, tarkempi aikataulu myöhemmin)

Lisätietoa hakemisesta ja opetuksen toteutuksen digiloikka-projektista  opetusteknologiapalveluiden palvelupäällikkö Sari Koski-Kotiranta,
sari.koski-kotiranta(a) helsinki.fi