C.S.PEIRCE -ottelu pe 13.10. klo 17.00

C.S.Peirce -jalkapallo-ottelu pelataan PERJANTAINA 13.10 klo 17.00 Kaisaniemen isolla tai pienellä kentällä. (Kenttä selviää paikan päällä, koska niitä ei voi varata.)

Kaikki opiskelijat ja laitoksien henkilökunta ovat tervetulleita pelaamaan, tärkeintä ei ole pelitaidot vaan pelitahto!

Pelin jälkeen on suihkumahdollisuus laitoksella sijaitsevissa yliopistoliikunnan tiloissa. Pelin jälkeen on perinteisesti lähdetty myös jatkoille.

Tervetuloa ottamaan osaa legendaariseen C.S.Peirce -jalkapallo-otteluun!

!KUPPALA UNPLUGGED! ke 4.10.

Kuppalassa akustisen musiikin ilta !KUPPALA UNPLUGGED! keskiviikkona 4.10. klo 19.00 alkaen. VAPAA PÄÄSY.

Viime keväänä suuren suosion saavuttanut akustisen musziikin ilta !KUPPALA UNPLUGGED! on täällä taas! Kuppalan estradi on varattu ihan
kaikille soittohaluisille – lava on siis vapaa. Toivotamme juuri Sinut esiintymään ja luomaan mukavan musaillan kanssamme.

Tule kuuntelemaan! Tarjolla aivan niin mahtavaa musiikkia kuin itse haluat esittää ja baari on tietysti auki.

Soittajille infoa:

• ota omat soittimet mukaan
  • ole paikalla 18.30 (soundcheckin ja soittojärjestyksen takia)
  • Kuppalaan on varattu PA-kamat ja 2 mikrofonia joita voit käyttää

Soittajat saavat tarvittaessa lisäinfoa osoitteesta: mikael.jarvelin(a)helsinki.fi
TERVETULOA!