Muista ilmoittautua kursseille ajoissa!

Keväällä 2016 kursseille ilmoittautuminen hoidetaan edelleen Weboodissa. Aiempina vuosina kuitenkin opiskelijat ovat voineet ilmoittautua useisiin laskariryhmiin ja opintotoimisto on jakanut laskariryhmät. Nyt tämä ei ole mahdollista, vaan laskareihin ilmoittaudutaan nopeat syövät hitaat -menetelmällä. Hipsi siis mahdollisimman pian Weboodiin ilmoittautumaan!

Poikkeus edelliseen ovat Aineopintojen laboratoriotyöt I-II -kurssit. Niihinkin on ilmoittauduttava Weboodissa, mutta lisäksi on ilmoittauduttava e-lomakkeella osoitteessa https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/66132/lomake.html (tänne ohjataan myös Weboodista). Ilmoittautuminen menee kiinni 11.1., sillä jos kurssille on liikaa tulijoita, joudumme asettamaan opiskelijat prioriteettijärjestykseen. Kurssille täytyy siis ilmoittautua 11.1.2016 mennessä!

Tämä ilmoittautuminen koskee siis uusia ainelabrakursseja. Vanha labra puretaan uuden tieltä ennen III-periodin alkua. Opiskelijat, jotka eivät saa vanhanmuotoista kurssia pakettiin, siirtyvät uuteen järjestelmään ja tekevät siinä toisen tai molemmat kurssit. Jos siis haluat saada vanhan kurssin pakettiin, nyt on ihan vihoviimeinen hetki palauttaa roikkuvat selkkarit!