Lääkkeiden ympäristövaikutukset – Sääntelyn kehittäminen

SEMINAARIKUTSU

Aika: keskiviikko 12.12.2018 klo 9-12 (ohjelma)
Paikka: Tiedekulma, Yliopistokatu 4, Helsinki
Ilmoittautumiset 30.11. mennessä: lyyti.in/rinnakkain_laakkeet_terveys_ja_ymparisto

Helsingin yliopiston Farmasian tiedekunta ja Suomen ympäristökeskus toivottavat kaikki lämpimästi tervetulleeksi keskustelemaan lääkejäämien ympäristövaikutusten sääntelystä regulatorisin keinoin.
Mihin sääntely kohdistuu tällä hetkellä? Mitä muutoksia ajetaan parhaillaan eteenpäin EU-tasolla? Mihin tulisi kiinnittää nykyistä enemmän huomiota?

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Suomen ympäristökeskuksen koordinoiman EPIC-hankkeen sekä Farmasian tiedekunnan Generation Green -hankkeen kanssa. Tilaisuus on myös osa Farmasian tiedekunnan alumnipäivää, joka jatkuu lääketutkimuksen keskeisten tutkimushankkeiden esittelyllä. Myös iltapäivän sessiot ovat avoimia kaikille.

Tervetuloa!