Tutkijasta kasvuyrittäjäksi?

venture_gym_spotlight

Oletko kiinnostunut kasvuyrittäjyydestä? Onko sinulla tai tiimilläsi jo toteuttamista odottava idea, joka ei vielä oikein ole saanut siipiä alleen? Oletko umpikujassa, etkä tiedä mihin kääntyä seuraavaksi?

Hae mukaan Venture Gymin seuraavalle kiihdyttämö-kierrokselle! Käytettävissäsi ovat kiihdyttämövalmentajien kokemus ja kansainväliset verkostot.

Venture Gymin toiminta on osa EU-rahoitteista Start-up & Spin-off Factory -hanketta, jossa Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor ja Helsingin yliopiston koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenia etsivät yhdessä kiihdytettäviä yritysideoita (mukana myös Lappeenrannan teknillinen yliopisto ja Turun ammattikorkeakoulu). Kaksi menestyksekästä kiihdytyskierrosta on jo takana, nyt etsitään kiinnostuneita syksyllä starttaavaan uuteen ohjelmaan.

Tule kuulemaan yrittäjyydestä ja kiihdyttämön toiminnasta aamukahvitilaisuuteen Helsinki Think Companyn Vuorikatu 5:n yrittäjätilaan perjantaina 14.6 klo 8.30 – 10.00. Venture Gymin valmentajat ja edellisille kiihdyttämökierroksille osallistuneet yrittäjät kertovat kokemuksistaan.

Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille, tervetuloa!

Lisätietoja antaa Kaisa Kaukiainen 050 3160 519, kaisa.kaukiainen@helsinki.fi