Haetaan tutkimusavustajaa tai teknistä avustajaa

Helsingin yliopiston Riippuvuuksien, yhteiskunnallisen sääntelyn ja hallinnan tutkimuskeskus (CEACG) hakee

TUTKIMUSAVUSTAJAA TAI TEKNISTÄ AVUSTAJAA

määräaikaiseen työsuhteeseen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 1.4.2022. Työsuhde jatkuu 31.12.2023 saakka.

Edit. tehtävä on täytetty. Kiitos hyvistä hakemuksista!

Tehtävä sopii erinomaisesti yhteiskuntatieteiden maisteriopintoja suorittavalle tai vasta valmistuneelle ja voi toimia esimerkiksi ponnahduslautana jatko-opiskeluun suuntavalle.

Pääosa työtehtävistä (noin 80 %) liittyy yhdessä projektitiimin kanssa tehtäviin tutkimusanalyyseihin, jotka perustuvat muun muassa rahapelien markkinoinnin internet-aineistoihin sekä päihde- ja riippuvuushuollon ammattilaisten keskuudesta kerättyyn kyselyaineistoon (Riippuvuuskysely 2020). Lisäksi työtehtäviin kuuluu hallinnollisia tehtäviä (noin 20 %), kuten keskuksen koordinointia ja rahoitushakuprosesseissa avustamista.

Valittavalta henkilöltä toivotaan kykyä toimia kiinteässä yhteistyössä sidosryhmien ja muiden projekteissa työskentelevien tutkijoiden kanssa. Lisäksi tehtävä edellyttää hyviä itsensä johtamisen taitoja ja kykyä työskennellä itsenäisesti. Valittavan henkilön on tärkeää pystyä analysoimaan monenlaisia tutkimusaineistoja ja tuottamaan tekstiä suomen ja englannin kielellä. Monipuolinen menetelmällinen osaaminen katsotaan eduksi.

Työryhmät ovat usein kansainvälisiä, joten tehtävään valittavalta toivotaan myös hyvää suullista englannin kielen taitoa.

Perustutkintoa suorittavan tutkimusavustajan palkka on 2226 €/kk
Maisterin tutkinnon suorittaneen teknisen avustajan palkka on 2347 – 2449 €/kk

Esimiehenä toimii tutkimusjohtaja Matilda Hellman.

Yhteydenotot ja kysymykset sähköpostitse: anna.alanko@helsinki.fi

Hakemus lähetetään viimeistään 17.3.2022 osoitteeseen anna.alanko@helsinki.fi

Hakemus koostuu 1. saatekirjeestä (1-2 sivua) ja 2. CV:stä. Hakemukseen voi myös liittää tekstinäytteen.