Vainikainen, Hienonen, Lindfors, Rimpelä, Asikainen, Hotulainen, Hautamäki | Mikä ennustaa koulutason oppimistulosten kehittymistä yläluokkien aikana pääkaupunkiseudulla ja sen kehyskunnissa? | Kasvatus 2016 |
Vainikainen |
Time on Task (TOT), increasing performance gaps,
|
Paper presentation, Oslo 28.9.2016 |
Lindfors, Minkkinen, Hotulainen, Rimpelä | Social capital, academic well-being and academic achievement: a multilevel longitudinal analysis among Finnish pupils | Journal of Research on Adolescence |
Hotulainen, Hienonen, Kupiainen, Lindfors |
Development of achievement and test taking behavior – a class-centered analysis
|
Paper presentation EARLI 2017 (Tre) |
Minkkinen, Lindfors P., Kinnunen J., Finell E., Vainikainen M-P., Karvonen S. & Rimpelä A. | Health as a predictor of students’ academic achievement – a three-level longitudinal study of Finnish adolescents. | Journal of School Health |
Salmela-Aro, J. K, Reed, S., Minkkinen, J., Kinnunen, J., & Rimpelä A. | Immigrant status, gender, and school burnout in Finnish lower secondary school students: A longitudinal study. | International Journal of Behavioral Development |