Opiskelijat – HUOMIO

Nykykielten laitoksessa on käynnistynyt suuri maisterikampanja otsikolla PAIKOILLANNE? VALMISTU – NYT!

Kampanjan tavoitteena on auttaa mahdollisimman monia opiskelijoita valmistumaan vielä tämän vuoden aikana. Kampanjan puitteissa laitos tarjoaa moninaisia palveluita ja tukitoimia erityisesti graduntekijöille. Rehtori puolestaan tarjoaa tulevan syksyn maistereille bonusetuna jatkettua opiskeluoikeutta yhden vuoden ajan vielä maisteriksi valmistumisen jälkeenkin, ja tiedekunta järjestää kampanjaan sitoutuneille opiskelijoille ylimääräisen publiikin joulukuun lopussa. Kaikki Nykykielten laitoksen graduvaiheessa olevat opiskelijat ovat oikeutettuja kampanjan tarjoamiin palveluihin, joista jokainen voi poimia tarvitsemansa. Tarjolla on mm. kielentarkistusta, teho-ohjausta, tekstinkäsittelyn ja tiedonhaun ohjausta, vertaisryhmien toimintaa, lainatietokoneita, kenties myös lastenhoitopalveluita, ym. Laitos julistaa myös haettavaksi joitakin gradun valmiiksi saattamiseen tarkoitettuja 2 kk:n apurahoja (kts. apurahatiedote). Mikäli gradu on ajankohtainen sinulle juuri nyt, ota välittömästi yhteys gradusi ohjaajaan tai omaan oppiaineeseesi (ks. yhteystiedot HY:n puhelinluettelosta). Gradua voi alkaa edistää jo kesällä.

Syksyn osalta Nykykielten laitoksen PAIKOILLANNE? VALMISTU – NYT! -kampanja käynnistyy torstaina 5.8. klo 17 alkaen Metsätalossa järjestettävällä tilaisuudella. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki graduvaiheessa olevat Nykykielten laitoksen opiskelijat. Tule paikalle ja ota kaverisikin mukaan! Koskaan ei ole liian myöhäistä valmistua maisteriksi! Tässä tilaisuudessa kerromme, mistä kampanjassa on kysymys ja mitä palveluita kampanja tarjoaa graduaan tekevälle opiskelijalle. Tilaisuuteen osallistuu myös runsas joukko ohjaajia eri oppiaineista. Tiedotustilaisuus päättyy vapaaseen seurusteluun.

Mikä estää juuri Sinua keskittymästä gradusi tekemiseen tai minkälaista apua juuri Sinä toivoisit? Toivomme myös maisterikampanjaan osallistuvilta opiskelijoilta ideoita siitä, millaisia tukitoimia he itse laitokselta toivovat. Ideat ovat tervetulleita osoitteeseen ulla.tuomarla@helsinki.fi.

Seuraathan ahkerasti ilmoittelua Nykykielten laitoksen nettisivuilta.