375 humanistia: Minna Palander-Collin

Professori Minna Palander-Collin tutkii englannin kielen historiaa, kielen muutosta ja kieltä vuorovaikutuksen ja identiteettien rakentamisen välineenä. Hän toimii Helsingin yliopistossa englantilaisen filologian oppiaineen vastuuprofessorina ja nykykielten laitoksen tutkimuksesta vastaavana varajohtajana.

Tutustu Minna Palander-Colliniin 375 humanistia -verkkosivulla

​Kuva: Selfie Jussi Collin ja Minna Palander-Collin. Lähdössä Humanistisen tiedekunnan promootiotanssiaisiin 2014​​​​.

Helsingin yliopiston 375-vuotisjuhlavuoden kunniaksi humanistinen tiedekunta nostaa esiin 375 humanistia. Sivustolla esiteltävät henkilöt avaavat näkymää humanistisen alan yhteiskunnalliseen ja kulttuuriseen merkitykseen sekä tarjoavat esimerkkejä humanistien laaja-alaisesta osaamisesta.