Vierailu Punkalaitumen yhteiskouluun lauantaina 20.3.10

Punkalaitumen sivistystoimi sekä Punkalaitumen Yhteis- ja Keskuskoulu kutsuvat TVT ja OPTEK-hankkeiden toimijat Punkalaitumelle lauantaina 20.3.2010. Koulutuspäivän teemana on tulevaisuuden oppiminen.

Koulutuspäivän ohjelma ja kutsu koulutuspäivään löytyvät tämän linkin takaa

Koulutuspäivään voi osallistua paikan päälle tulemalla tai verkkoyhteyden avulla.

Ilmoittautuminen Punkalaitumelle 2.3.2010 mennessä sähköpostilla osoitteeseen tvt()punkalaidun.fi. Ilmoita samalla, mihin työpajaan osallistut (ks. päivän ohjelma) sekä mahdollinen erityisruokavalio.

Lisätietoja päivästä

Punkalaitumen Yhteiskoulun rehtori Annamaija Kylä-Setälä, 0400 504781, annamaija.kyla-setala()punkalaidun.fi

Tuomas Vähä-Jaakkola, 040 182 6554, tuomas.vaha-jaakkola()punkalaidun.fi (verkkoyhteyden avulla tapahtuva osallistuminen)