Kiitos Ruovedelle, Punkalaitumelle ja Rovaniemelle TVT-seminaareista!

Lämmin kiitos Ruoveden Kirkonkylän koululle, Punkalaitumen yhteiskoululle ja Saaren koululle upeiden tutustumis-, esittely- ja verkostoitumispäivien järjestämisestä keväällä 2010!

TVT koulun arjessa -hankkeen keskeisenä tavoitteena on levittää ja jakaa hyviä käytänteitä ja toimintamalleja. Parhaimmillaan näihin ideoihin voi tutustua toiminnallisissa työpajoissa koulujen arjessa.

Ruoveden Kirkonkylän koululle kokoontui 11.2.2010 hanketoimijoita ja koulun yhteistyökumppaneita. Kirkonkylän koulunjohtaja Vesa Hurstin kommentit päivästä voi käydä tarkistamassa koulun blogista.

Punkalaitumen yhteiskoululla TVT koulun arjessa -hankkeen projektipäällikkö Sanna Vahtivuori-Hänninen käsitteli esityksessään tulevaisuuden osaamista ja muun muassa sosiaalisen median käyttöä koulussa. Sannan esitys Punkalaitumen yhteiskoululla

Rovaniemen Saaren koululla kohtasi noin 80 koulujen kehittämisestä kiinnostunutta toimijaa 25.-26.3.10.  Sannan esitys Saaren koululla. Esityksessä nostettiin esiin kysymys tulevaisuuden osaamistarpeiden ja toimintakulttuurin muutoksen edellytyksiltä
a) Opettajilta
b) Koulun rakenteilta (esim. oppimateriaalit, toimintakulttuuri, yhteistyö, hallinto, johtaminen)