Haluatko ratkaista maailman ongelmia? Tule valtsikan tieteestä toimintaa –projektikurssille!

Haluaisitko ratkaista maailman ongelmia?

Kaipaatko työelämän kontakteja?

Innostutko yhdessä tekemisestä?

Valtsikan uudella Tieteestä toimintaa -projektikurssilla sinulla on mahdollisuus kaikkeen tähän!

Kurssilla tehdään ryhmissä projekteja aitojen organisaatioiden antamien kysymysten/ongelmien pohjalta. Haasteet saadaan yhteistyökumppaneilta, kuten järjestöiltä, yrityksiltä tai julkisilta toimijoilta, ja kurssi tähtää kohti konkreettisia ratkaisuja suoraan yhteistyökumppanien käyttöön. Kurssilla opitaan yliopisto-opinnoissa kertyneen osaamisen soveltamista käytännön ongelmien ratkaisuun. Yhdessä aikaansaamisen tunne, avoimuus ja toiminta todellisten ongelmien ratkaisemiseksi ovat kurssin keskeisiä periaatteita.

Kurssilla

• saa aitoja kontakteja työelämään ja tutustuu työnantajien odotuksiin
  • oppii suunnittelemaan ja toteuttamaan projektin tiimityönä
  • oppii ongelman määrittelyyn ja sen ratkaisemiseen liittyviä taitoja
  • kartuttaa kommunikointi- ja viestintätaitoja kuten rohkeutta ja avoimuutta omien ajatusten esittämiseen
  • oppii tunnistamaan taitojaan ja teoreettista osaamistaan sekä ilmaisemaan ne sanallisesti.

Kurssille otetaan 20 osallistujaa.
Ilmoittautuminen on auki WebOodissa 22.8. alkaen. Ilmoittautu mahdollisimman pian, jotta mahdut mukaan! Kurssin koodi: 790677

Milloin?

ma ja pe-aamuisin klo 9.00–12.00 ajalla 12.9.–14.11.2014

katso tarkempi aikataulu ja kurssikuvaus opinto-oppaan kurssisivulta

Paljonko?
5 op

Kenelle?

Avoin ensisijaisesti valtiotieteellisen tiedekunnan opiskelijoille, mutta paikkojen salliessa kaikille Helsingin yliopiston opiskelijoille yli tiedekuntarajojen.

Lisätietoja:https://blogs.helsinki.fi/projektikurssi

tai kurssin vastuuopettaja, valtiotieteellisen tiedekunnan työelämäyhteyksien suunnittelija Elina Tuusa, valt-rekry@helsinki.fi, p. 02941 24809