Uudet sivut sanovat tervetuloa!

Toisto-speech-bubble

Opettajain, opettaja-opiskelijain, vapaaehtoisten ja sponsoreiden vaivannäkö on tuottanut tulosta: tässä Toisto-menetelmä lihaksi tai siis WordDiven tuottamiksi verkkosivuiksi vihdoin tulleena! Bongaa julkkis – tai jos olet kieli-ihminen: julkkiksia! Sivuilla löytyy jo opetustuokioiden esittelyvideot. Opetusmateriaalien tuominen sivuille on puolestaan vielä kesken. Sivut siis valmistuvat tästä siis vielä valmiimmiksi, mutta tämän bloginkin kautta saat palautteesi sivuista perille.

Samalla Suomen kieli sanoo tervetuloa -nimellä kulkeva asia on lähtemässä räjähtämässä, lähdössä lentoon, ratkeamassa saumoistaan yms. Samalla kun uusia koulutuksia sovitaan ympäri (toistaiseksi) eteläistä Suomea, koulutuspyyntöjä tulee koko ajan nopeammin. Postaan näitä kuulumisia tarkemmin viikonloppuna.

Tarkasta sivut, nappaa linkki talteen ja levitä sanaa. Palataan!

About Tapani Möttönen

Suomen kielen yliopisto-opettaja (S2, kirjoitusviestintä, tieteellinen kirjoittaminen), tutkija.
This entry was posted in Sekalaista. Bookmark the permalink.