WebCT 4.1. poistuu Helsingin yliopiston käytöstä 15.1.2008!

Vanhan WebCT:n rinnalle otettiin käyttöön syyslukukauden 2007 alussa WebCT:n uusin versio CE 6.1., jota jatkossa kutsutaan Blackboardiksi. Järjestelmät toimivat rinnakkain enää syyslukukauden, jonka jälkeen WebCT poistuu kokonaan käytöstä (myös kurssien suunnittelijoilta ja opettajilta)!

Käyttäjiä kehotetaan tarkistamaan mitä tietoja ja materiaaleja heillä mahdollisesti vielä on WebCT:ssä ja siirtämään tärkeät tiedostot itselleen talteen, omalle työasemalle tms. Huom! Opetusteknologiakeskus järjestää vielä ylimääräisen työpajan WebCT-kurssien siirtämisessä Blackboardiin perjantaina 11.1.2008. Lisätiedot ja ilmoittautuminen henkilöstökoulutusten koulutuskalenterin kautta (ALMAn henkilöstön kehittäminen ja koulutus -kanavalla).

Lue lisää!