Tammikuun aamuklubi Palmeniassa

Tervetuloa Koulutus- ja kehittämiskeskus Palmeniaan perjantaina 22.1. klo 9. Aamuklubi pidetään Kaisaniemen puiston reunassa sijaitsevissa toimitiloissamme, os. Vuorikatu 24, 2. krs., neuvottelutila 247. Toimimme entisen säätalon uudistetuissa tiloissa. Tulemme teitä virastomestarimme luokse vastaan.

Kerromme Palmenian toiminnasta, verkko-opetuksesta ja sen kehittämisestä sekä yhteistyöstä kuntien kanssa opettajien täydennyskoulutuksessa. Meiltä tulee paikalle Verkko ja viestintä -osaamisalueella työskenteleviä suunnittelijoita ja jokin verkko-opetuksen tukihenkilökin – jos jostain sellaisen löydämme…  ;-)  Teknologian toimivuuttakin pääsemme testaamaan, jollei acp-päivitys osu juuri tuohon aamuun…

Ilmoittautumiset e-lomakkeella 20.1. klo 9 mennessä, minkä jälkeen nimesi pitäisi näkyä ilmoittautuneiden listassa.

Tapaamisiin!

t. Esko K. & kollegat