Uusi teema ja uusia lisäosia

Blogipalvelun teemoissa on nyt saatavilla uusi yliopiston visuaalista ilmettä mukaileva blogiteema HelsinkiUni 2017, joka perustuu WordPressiin tämän vuoden oletusteemaan TwentySeventeen. HelsinkiUni 2017 on suositeltava teema kaikille yliopiston toimintaan liittyville sivustoille, esimerkiksi tapahtumille.

Uudessa teemassa on koko 2/3 sivun kokoinenylätunnistekuva, jonka voi halutessaan korvata videolla.

Laajennuksista löytyy käyttäjien pyynnöstä uusi työkalu sosiaalisen median jakonappien lisäämiseen, AddToAny Share Buttons. Kaikissa blogeissa on myös otettu käyttöön Open Graph, joka mm. varmistaa kuvien näkymisen siististi artikkeleita Facebookiin ja Twitteriin jaettaessa. Lisää laajennuksia on tulossa lähiaikoina.