Teema-aamua, yritysinfoa ja Business Model -koulutusta

Helsinki Think Companylla on ollut taas oikein aktiivinen tiistai! Aamulla YritysHelsingin teema-aamussa kahviteltiin ja verkostoiduttiin.

Iltapäivän yritysinfo (järjestetään joka tiistai kello 13-16) keräsi Vuorikadun täyteen yrittäjyydestä kiinnostuneita ja tällä hetkellä täällä pyörii Business Model -koulutus. Filistelen tässä superinspiroivaa kouluttajaa ja hiukan ehkä myös aurinkoista ja lämmintä säätä, mikä näyttää ihan kivalta näin ikkunasta katsottuna.

Vuorikadulla ei tosiaan olla kesälomalla (vielä), vaan täällä yritetään, innovoidaan ja tehdään kovasti töitä. Juhannuksen jälkeen sitten otetaan vähän rennommin – kesälomailemme heinäkuun ja palaamme arkeen elokuussa. Allekirjoittanut tosin on osa-aika-seikkailumoodissa jo nyt ja käy kesäkuussa tsekkailemassa, miltä esimerkiksi eteläitalialainen sekä ranskalainen kahvila- ja ravintolayritystoiminta näyttävät.. Luultavasti ainakin yritysten yhteiskuntavastuusta löytyy Italian reissujen jälkeen sanottavaa – mafian ylläpitämä suojelurahakulttuuri on juurtunut likipitäen kaikkeen sisilialaiseen yritystoimintaan.

..Suojelurahakulttuurista takaisin Helsinkiin ja toisenlaisiin rahoitusmenetelmiin! Huomenna Think Companylla voi aamukahvitella Invesdorin Lasse Mäkelän kanssa. Tarjolla on opastusta ja neuvontaa joukkorahoitukseen liittyen. Ja osoitteesta http://network.helsinkithinkcompany.fi/events voi tsekata, mitä kaikkea muutakin Vuorikadulla tapahtuu vielä ennen juhannusta.