E-kirjakokoelmamme rikastuvat 110 000:lla kirjalla!

This post is also available in: englanti ruotsi

Yliopistolaisten käytössä on nyt entistä monipuolisempi valikoima e-kirjoja, kiitos Ebrary Academic Complete -kirjapaketin hankinnan, joka moninkertaistaa e-kirjakokoelmamme. Kirjat ovat arvostettujen kustantajien julkaisemia ja niitä on kaikkien kampusten edustamilta aloilta, runsaimmin kuitenkin keskustakampuksen.

Kirjoihin voi tutustua jo nyt Ebrary-palvelussa, jossa on hyvät selailu-  ja hakumahdollisuudet. HELKAan kirjoja ei ole ehditty vielä luetteloida.

Kirjoja voi käyttää  milloin vain  – online tai offline myös erilaisilla mobiililaitteilla (mm. iPad, iPhone ). (Lue lisää!)

Kirjojen etäkäyttö edellyttää voimassa olevaa käyttölupaa yliopiston verkkoon. Muut kuin yliopistolaiset voivat lukea kirjoja kirjaston eri toimipisteissä.