Saunakerho kokoontuu maaliskuussa

Nyt olis jo korkea aika mennä saunomaan!

Pitkää viikonloppua edeltäen lähdetään torstaina 28.3.2013 testailemaan Kuusijärven saunoja . (yleiset vuorot) Sieltä pitäisi löytyä sekä sähkösaunaa (naisille ja miehille omat sähkösaunansa ja kuulemma ainaskin miesten puolella vielä vaihtoehtona kuumempi ja miedompi) että savusaunaa. Myös ilmeisesti avantomahdollisuus on. Savusaunat ovat yhteisiä sekä naisille että miehille ja uimapuvun käyttöä ilmeisesti suositellaan.

Opiskelijan kertalippu savusaunaan on 6 e.

Yhteislähtöajatuksella voisimme kokoontua Physicumin opiskelija huoneessa klo 15.45 ja tähdätä 15.56 Kumpulan kampuksen pysäkiltä lähtevään 731.

Nähdään viimeistään torstaina

T Sanna

Ps. Saunan puolelle vain alkoholittomia virvokkeita, mikäli alkoholillista saunajuomaa tekee mieli pitänee se ostaa (ja nauttia) kahvilan puolella.

About Deleted User

Special user account.
This entry was posted in Sekalaista. Bookmark the permalink.