Bouffe ry:n vuosijuhlat 2017

Bouffen vuosijuhlia vietettiin 22.4 Uudella ylioppilastalolla ainejärjestömme 30-vuotissyntymäpäivien kunniaksi. Ilta kului mukavasti hyvän seuran ja ohjelmanumeroiden ansiosta. Erityiskiitokset Eva Havulle hänen puheestaan, sekä Maria Vuoriselle  ja Melska-yhtyeelle heidän loistavista musiikkiesityksistään!

Vuosijuhlakuvista ja juhlien visuaalisesta ilmeestä kiitämme opiskelijatoveriamme Essi Nisosta!

Vuosijuhlissa oli karnevaali-teema, jonka värit ovat erityisesti juhlakoristuksissa toistuvat violetti, vihreä ja kulta
Juhlaväki seuraa tarkkaavaisesti ohjelmanumeroa
Lähikuvaa koristuksista, jotka suunnitteli Essi Nisonen
Melska-yhtye soittaa

Nyt toukokuussa eläköitynyt professorimme Eva Havu piti hauskan mutta koskettavan puheen

Terveisin Suvi, Bouffen viestintävastaava

9 vastausta artikkeliin “Bouffe ry:n vuosijuhlat 2017”

1. wow, an annual Bouffe celebration that is quite stunning. Thanks to Eva Havu for the speech, and to Maria Vuorinen and the band Melska for their great musical performance! The documentation presented is also extraordinary, appreciation to the photographer. Thanks!