Käy tutustumassa Kurssisivulla Suomen ensimmäiseen tilastotieteen MOOC-kurssiin

Helsingin Avoimessa yliopistossa on alkamassa syyskuun alussa Suomen ensimmäinen tilastotieteen MOOC (massive open online course). Kaikille avoin kurssi on tarkoitettu tilastotieteestä kiinnostuneille, jotka tarvitsevat tilastotiedettä opinnoissaan, työssään tai missä tahansa muissa yhteyksissä. Johdatus yhteiskuntatilastotieteeseen -kurssilla opettaa yliopistonlehtori, dosentti Kimmo Vehkalahti. Kurssin alustana toimii opetusteknologiakeskuksen tarjoama mooc.helsinki.fi -palvelu. Kurssin tarkemman esittelyn sekä myöhemmin alkavat muutkin MOOC-kurssit löydät Kurssisivulta Avoimen yliopiston opetushausta.

Johdatus yhteiskuntatilastotieteeseen -kurssin esittelyvideo:

Opettaja, jos olet kiinnostunut suunnittelemaan oman MOOC-kurssin tai haluat lisätietoa, otathan yhteyttä opetusteknologiakeskuksen MOOC-palveluosoitteeseen ok-mooc@helsinki.fi.