Ensimmäisen digiloikkatapaamisen kuulumisia

Huhtikuun lopulla digiloikkahankkeet tapasivat ensimmäisen kerran koko porukalla. Tapaamisen agendalla oli salama-alustukset, joissa hankkeet tiivistivät digiloikan tavoitteensa ja mitä ovat rahoituskaudella tekemässä koulutusohjelman digitalisaation edistämisen eteen.

Salama-alustusten aikana muut hankkeet kirjoittelivat kommentteja post it-lapuille ja niistä keskusteltiin alustusten jälkeen ”Stockan kellon alla”.

Digiloikkatapaaminen 21.4.2017

Metsätieteiden kandiohjelma oli lisäksi tuonut tapaamiseen VR-laitteistonsa ja halukkaat pääsivät testaamaan millaista on toimia virtuaalitodellisuudessa ja samalla heräsi ideoita miten virtuaalitodellisuutta voisi hyödyntää omassa koulutusohjelmassa.

Lääketieteen koulutusohjelman johtaja Jussi Merenmies testaa virtuaalitodellisuutta.