Opettaja, osallistu digitaalisen opetus- ja oppimisympäristön kehittämiseen!

Opetus- ja opiskelijapalvelut haluaa kehittää opettajien digitaalista ympäristöä entistäkin käyttäjälähtöisemmin. Kehittämisen tueksi kootaan opettajapaneeli, jonka jäseniksi etsitään nyt opettajia mahdollisimman kattavasti eri kampuksilta. Opettajapaneelin jäsenille voidaan lähettää sähköisiä kyselyjä sekä tiedustella kiinnostusta osallistua haastatteluihin tai työpajoihin. Ryhmän jäseniä voidaan kutsua osallistumaan opetuksen järjestelmien ja prosessien kehittämiseen.

Ilmoittaudu paneeliin täyttämällä e-lomake: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/90100/lomake.html

Paneelin jäsenyys ei velvoita mihinkään, mutta tarjoaa mahdollisuuden vaikuttaa opetukseen liittyvien prosessien ja digitaalisen ympäristön kehittämiseen. Panelistina pääset vaikuttamaan esimerkiksi seuraaviin sovelluksiin: Opetustyön ohjeet, Oodin korvaava uusi SIS-järjestelmä, Kurssisivut, opinnäytteiden arvioinnin ja arkistoinnin digitaalinen tuki, portfoliotoiminnallisuus, UniHow-palautejärjestelmä. Opiskelijoilla on ollut oma paneelinsa vuodesta 2015.