Digiloikkaajat Stagella!

Vuoden 2018 digiloikka-hankkeiden loppuseminaari.

Click here for information in English.
Klicka här för information på svenska.

Aika: keskiviikko 29.5.2019 klo 12:00-16:00
Paikka: Tiedekulman Stage (Yliopistonkatu 4)
Ilmoittautuminen: Tarjoilujen ja muiden järjestelyjen vuoksi pyydämme ilmoittautumaan viimeistään 19.5.2019: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/97138/lomake.html

Tule tutustumaan projektissa vuonna 2018 aloittaneisiin hankkeisiin Tiedekulman Stagelle 29.5.2019 näiden hankkeiden loppuseminaariin!

Seminaarissa kuulemme hankkeiden työn tuloksista ja pohdimme, miten projekti on muuttanut opetusta ja oppimista projektiin osallistuvissa koulutusohjelmissa. Seminaari on avoin kaikille opetuksen ja oppimisen digitaalisista mahdollisuuksista kiinnostuneille.

Seminaarissa puhetta johdattelevat digitalisaatiojohtaja Jaakko Kurhila ja kehitysjohtaja Susanna Niinistö-Sivuranta.

Seminaarin ohjelma

Ohjeita esitysten tekijöille!

Lisätietoja: digiloikka-projektin projektipäällikkö Päivi Heino (paivi.heino(at)helsinki.fi)