Laitoskahvit jatkoineen 20.5.2010

Dilemma ry järjestää jälleen perinteiset toukokuiset laitoskahvit Suomenlinnassa yhteistyössä teoreettisen, käytännöllisen ja ruotsinkielisen filosofian oppiaineiden kanssa. Paikan päällä on tarjolla piknik-eväitä, kahvia sekä viiniä, ja näiden lisäksi järjestetään aiempien vuosien tapaan neppis-autokilpailu. Tämän jälkeen on illalla jatkot Uudella Ylioppilastalolla Kupolissa.

Siirtyminen Suomenlinnaan tapahtuu kello 14.20 Kauppatorilta lähtevällä lautalla, jolloin olisimme perillä Kustaanmiekassa ennen kello 15.00.

Jatkot Uudella Ylioppilastalolla ns. Kupolissa alkavat kello 19.00, tai sitä mukaa kun väki Suomenlinnasta sinne siirtyy. Kupoli sijaitsee osoitteessa Mannerheimintie 5 B, 7. kerros. Jatkot Kupolissa jatkuvat aina kello 03.00 saakka.

Mitä: Laitoskahvit ja jatkot
Milloin: 20.5.2010 kello 15-19 ja jatko 19-03
Missä: Suomenlinna ja Uusi Ylioppilastalo, Kupoli

På svenska: Dilemma ordnar kaffepiknik för personal och studerande i Sveaborg på torsdagen den 20. maj fr.o.m. kl. 15 och sen kvällsfest kl. 19-03 på Kupolen vid Nya Studenthuset, Mannerheimv. 5 B, 7. våningen

Briefly in English: Dilemma is having traditional coffee picnic in Suomenlinna Thursday 20th May at 15.00 o’clock, and then afterparty from 19.00 to 03.00 at Kupoli, Uusi Ylioppilastalo, Mannerheimintie 5 B, 7th floor.