Hyvä vs. Paha

Dilemma louhii riemua presidentinvaalien ympärillä muhivasta hypestä ja tarjoillee sen teille poliittisesti äärimmäisen neutraaleissa Hyvä vs. Paha -pippaloissa! Ilo irtoaa torstaina 2.2. Kannunvalajien Weber-huoneessa Uudella klo 19 alkaen.
Luvassa on perinteisen leppoisan hengaamisen lisäksi vaali(-ir)relevantteja seuraleikkejä, hyvän ja pahan polarisaation peilailua sekä tietenkin sen miettimistä, miten vakuutamme HYYlle, etteivät edellämainitut teemat liity toisiinsa millään tavoin humengiljotiinisessa katsannossamme!
Todettakoon vielä, että esimerkiksi teemaa/teemoja ilmentävä pukeutuminen on suorastaan kannustettua.

Tervetuloa!

Dilemma extracts its excuses for parties even from presidental elections! Politically extremely neutral Good vs. Evil -party takes place on February 2nd, starting from 7pm in Weber-room (Uusi ylioppilastalo, Mannerheimintie 5 A, 3rd floor).

Welcome!

Published by