Kokouskutsu + Pussikaljat

Dilemma ry:n toinen ylimääräinen yleiskokous

ESITYSLISTA

Paikka: Ruttopuisto, Bulevardi 10 / Weber, Uusi ylioppilastalo, 3. kerros, Mannerheimintie 5A
Aika: 15.6. 19.00

1 Kokouksen avaaminen

2 Kokouksen järjestäytyminen

3 Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

4 Sääntömuutoksista päättäminen

5 Katsaus kesän tapahtumiin

6 Muut esille tulevat asiat

7 Kokouksen päättäminen

Tervetuloa!

Lisätietoja:
Patentti- ja rekisterihallitus on pyytänyt tekemään pieniä korjauksia joihinkin järjestöjemme sääntöjen kohtiin, joten meidän on suoritettava kahden yleiskokouksen laajuinen byrokraattinen manööveri muutosten läpiviemiseksi. Tervetuloa itse kukin! Paikkana on Ruttopuisto tai sateen uhatessa (varmistetaan väh. 24 h ennen kokousta) Weber-huone Uudella ylioppilastalolla.

Kokouksen jälkeen jatketaan jo instituutioksi muodostuneen Dilemman pussikalja -skenen merkeissä (n. klo 20), joten asianmukaiset varusteet mukaan.

Iloisin kesäterveisin
Dilemman hallitus

Published by

Deleted User

Special user account.

One thought on “Kokouskutsu + Pussikaljat”

1. Ympäristöfilosofiaklubi Pauligin Huvilalla 30.1.2014

Tule pohtimaan ja keskustelemaan ajankohtaisista ja (r)ajattomista ympäristöasioista.

Tarjolla iltapalaa, ilmottauduthan etukäteen.

Järjestäjinä Pääkaupunkiseudun 4H-yhdistykset, Maan ystävät, Vihreä Elämänsuojelun Liitto, Luonto-Liitto sekä Dilemma ry.