Haalaritiimi tiedottaa!

Eli jonkinmoinen haalarinjärkkääjä porukka on nyt saatu kasaan.  Minä (Laura L.), Sara ja Kristiina meidän puolelta siis järkkäillään fukseille haalareita.  Niin kuin aiemmin on jo kerrottukin, haalarit järjestetään yhdessä luokanopettajaopiskelijoiden kanssa.  Toimin meidän yhteyshenkilönä eli pyrin pitämään yhteyttä niin luokanopettaja kuin kasvatustieteen puolen haalarinjärkkääjiin, jotta saadaan haalarit yhdessä hankittua.  Mulle voi ilmoitella, jos on kiinnostunut haalarien järjestämisestä, auttamaan muulla lailla tai jos tulee muuten vaan jotain kysyttävää haalareihin liittyen.

Suurin homma noissa haalareissa on varmasti sponsorien järjestäminen.  Sponsoroinnilla pyritään saamaan haalarit meille mahdollisimman edullisiksi, myymällä mainostilaa haalareistamme.  Sponsorointi on siis plussaa jokaiselle haalarit haluavalle! Jos teillä on tiedossa firmoja, jotka voisivat mahdollisesti lähteä sponsoroimaan haalareitamme, niin kysykää rohkeasti ja olkaa yhteydessä minuun tai muihin järjestäjiin.

Meillä on ensimmäinen tehtävä myös Teille. Toivomme, että voisitte mahdollisimman pian ilmoittaa haluatteko haalarit. Keräämme alustavan nimilistan haalarit haluavista, jotta pääsemme muissa järjestelyissä mahdollisimman pikaisesti alkuun.  Kisse (Kristiina Hollström) kerää kyseisen listan. Eli lähettäkää tieto joko sähköpostilla tai Facebookissa hänelle.  Laittakaa viestiin nimenne, yhteystietonne sekä tieto siitä, kuinka olette tavoitettavissa. Eli siis haluatteko tiedon esim. haalareiden sovitusaikatauluista sähköpostitse / viestillä kännykkään tai luetteko KT fuksit 2012 – ryhmää facebookissa/ fuksiblogia? Kristiinan sähköpostiosoite on kissee_@hotmail.com

Luokanopettajapuolella samanlaista nimilistaa kerää Marika Holmberg.  Marikan tavoittaa sähköpostitse osoitteesta marika.holmberg@helsinki.fi

Nyt ei muuta kuin sponsoreita kyselemään ja ilmoittautumisia Kisselle!

Railakasta syksyn alkua,

Laura Lindfors

laura.a.lindfors@helsinki.fi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *