Ideoita pedakahviloihin?

Ensi lukuvuoden humanistisen tiedekunnan pedagogisten henkilöstökoulutusten suunnittelu on käynnissä. Anna suunnittelun tueksi ideoita ja toiveita pedakahviloiden teemoiksi e-lomakkeella.

Pedagogisten kahviloiden tavoitteena on

• nostaa esiin teemoja, joiden kautta asiantuntijuus opetuksesta ja oppimisesta kehittyy
  • tukea opetukseen liittyvän osaamisen jakamista, yhteistyön syvenemistä ja vastavuoroista verkostoitumista tiedekunnan opetus- ja tutkimushenkilökunnan
  • syventää ymmärrystä
  • erilaisista opetusmenetelmistä ja käytänteistä.

Kohderyhmänä ovat Helsingin yliopiston humanistisen tiedekunnan opetus- ja tutkimushenkilökunta sekä jatko-opiskelijat.

Maaliskuun pedakahvilan aiheena oli “Tukeeko iPad opiskelua”. Suomen kielen opiskelija Mari Kuusisto (kuvassa), teatteritieteen opiskelija Veera Lamberg ja suomen kielen yliopistonlehtori Hanna Lappalainen kertoivat kokemuksistaan. Ks. materiaalit Matskut-palvelusta.