Seminaari hyperlokaalin median liiketoimintamalleista

Tervetuloa Hyperlokaali julkaiseminen – paikallismedian uudet muodot -tutkimusprojektimme loppuseminaariin 30.1.! Tilaisuudessa keskustelemme uudentyyppisen paikallisen median taloudellisista edellytyksistä ja menestymisen mahdollisuuksista niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Tervetuloa mukaan median edustajat, tutkijat, opiskelijat ja muut kiinnostuneet.

Seminaari on englanninkielinen. Ilmoittaudu 28.1. mennessä tällä lomakkeella.

 

Ohjelma:

Business models for hyperlocal media

Päivälehden museo, Ludviginkatu 2-4

30 January, 2018

09.30-10.00, coffee

10.00-10.15: Hyperlocal media in Finland:

  • Professor Jaana Hujanen, Swedish School of Social Science at University of Helsinki
  • Research Manager, Mikko Grönlund, University of Turku

10:15-10:45: The story of Voice of San Diego and a new service model for hyperlocal media, the News Revenue Hub, Mary Walter-Brown, CEO

11:15-12:15 Panel discussion. Moderator (Carl-Gustav Lindén) participants:

  • Mary Walter-Brown, CEO, Voice of San Diego
  • David Baines, Senior Lecturer, Newcastle University
  • Juha Reinikainen, Hattulan media
  • Katja Lehtisaari, Senior Researcher, University of Helsinki

12:15-13:00 Lunch

4 thoughts on “Seminaari hyperlokaalin median liiketoimintamalleista

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *