Digitaalinen kurssikirjasto 2008-2009 avattu

Terkon suosittu Digitaalinen kurssikirjasto (DiKK) on avattu lukuvuodeksi 2008-2009.

DiKK:ssa korostuvat opiskelijoiden tarpeet. Opetusmateriaalit järjestyvät vuosikursseittain ja opetusjaksoittain. Materiaali on siten vaivattomasti opiskelijoiden löydettävissä ja hyödynnettävissä.

Materiaalin toimittaminen on tehty opettajalle mahdollisimman helpoksi. Kurssikirjaston etusivulla on linkki valmiiseen lomakkeeseen, jonka avulla kurssiaineisto lähetetään.

Digitaalinen kurssikirjasto luodaan uudestaan aina joka lukuvuodelle, siten opiskelijoilla on käytössään varmasti ajankohtainen opetusmateriaali. Vanhoja aineistoja EI SIIRRETÄ automaattisesti uuteen palveluun, opettaja ole siis ajoissa aktiivinen! DiKK 2007-2008 -linkki, jonka kautta on mahdollista selata edellisen lukuvuoden aineistoja, löytyy uuden palvelun etusivulta.

DiKK 2008-2009 on käytettävissä Helsingin yliopistossa ja HYKSissa ja se sijaitsee tutussa osoitteessa:

One Reply to “Digitaalinen kurssikirjasto 2008-2009 avattu”

1. Hei! Olen yrittänyt useaan kertaan päästä digitaaliseen kurssikirjastoon 29.04 ja taas tänään 30.04.Koneeni muuttaa osoitteeksi otto.terkko.helsinki.fi.Yhteys ei aukea.
    Eilen pääsin edellisvuoden sivuille.En nyt ymmärrä,onko vika vanhassa koneessani,vai muualla?Ovatko toiset opiskelijat kommentoineet esteistä?
    Ystävällisin terveisin Raija Koskensalo

Comments are closed.