Top Cited Articles @ UH: Terkon uusin huippupalvelu

Top Cited Articles @ the University of Helsinki on Terkon uusin huippupalvelu. Siinä listataan reaaliajassa Helsingin yliopiston viitatuimmat artikkelit.  Palvelussa on mahdollista valita haluttu tieteenala (tai All subject areas) sekä tehdä vuosirajaus.

Top Cited Articles @ the University of Helsinki tarjoaa valmiiden listausten lisäksi myös nimihaun, jonka avulla saa tietyn tutkijan viitatuimmat artikkelit esille.

Palvelun lähdetietokanta on Scopus, Elsevierin massiivinen viite- ja viittaustietokanta.

Tutustu Terkon innovatiivisiin palveluihin jo tänään!

Top Cited Articles @ the University of Helsinki: http://www.terkko.helsinki.fi/topcited/

One Reply to “Top Cited Articles @ UH: Terkon uusin huippupalvelu”

1. Hei,
    ilmeisesti palvelu on tarkoitettu vain HY/HYKS asiakkaille ? Kun klikkaa /topcited osoitetta tulee herja: authlist is not a valid option for the field named Field.
    Sama juttu asbtraktin kohdalla. Hyväksymällä herjat, pääsen kyllä hakemaan..?
    Vai onko palvelussa joku virhe ?

yst.terv. Marja-Leena

Comments are closed.