Terkon Scholar Chart -palvelu laajentunut: kuka, mitä, missä, milloin

Terkon suosittu Scholar Chart -palvelu on laajentunut ja tarjoaa nyt reaaliajassa kokonaiskuvan Suomen lääketieteellisen tutkimuksen julkaisutoiminnasta. Scholar Chart mm. listaa n. 600 tutkijan uusimmat julkaisut (12 kk tai 36 kk) ja kertoo näiden Impact Factor ja SJR-lukujen keskiarvon. Scholar Chart kertoo nämä luvut myös yliopistokohtaisesti eriteltyinä. Nyt Scholar Chart -palveluun on lisätty uusia ja jännittäviä lisäarvopalveluita, kuten esim.:

– Avainsanapilvi (tag cloud) viimeisten 12 kk julkaisuista löytyy koko Suomen, yliopistojen ja yksittäisen tutkijan tasolta. Siten palvelusta on helppo havaita esim. tietyn yliopiston tutkimuksen painopistealueet tai yksittäisen tutkijan aihealueet.

– Koko Suomen ja yliopistojen tasolla listataan myös Top 30 lehteä, joissa suomalaiset tutkijat tällä hetkellä julkaisevat artikkelinsa. Lehden nimeä klikkaamalla pääsee selaamaan lehden uusimpia artikkeliotsikoita Terkon FeedNavigator-palvelun kautta.

– Yksittäisen tutkijan nimeä klikkaamalla saa nyt runsaasti tietoa ko. tutkijan julkaisutoiminnasta: listaus viimeisimmistä artikkeleista uutuusjärjestyksessä, graafinen esitys julkaisumääristä kolmen viimeisen vuoden ajalta, luettelo kirjoituskumppaneista, linkki reaaliaikaiseen siteeraushakuun (Search TopCited) ja avainsanapilvi tutkijan aihealueista.

Kaikki tämä nyt Terkon innovatiivisen Scholar Chart -palvelun kautta, tutustu jo tänään!

Scholar Chart, suomalainen lääketieteellinen tutkimus yhden linkin kautta: