Terkko Navigator – tehty huomista varten, valmis tänään

Terkon uusin huippuinnovaatio, Terkko Navigator, on nyt avattu. Terkko Navigator on kirjastoyhteisö, jota on kehitetty asiakkaat edellä. Siellä on mahdollista luoda yhteisö tietyn lääketieteen erikoisalan ympärille, löytää helposti kaikki käytössä olevat aineistot, tehdä itselleen oma Terkko ja saada kokonaisvaltaista asiakaspalvelua Terkon ammattilaisilta. Palvelu on suunnattu tässä vaiheessa Helsingin yliopiston ja HYKSin henkilökunnalle ja opiskelijoille. Tavoitteena on ainutlaatuinen asiakaskokemus.

Terkko Navigatorin vasemmasta laidasta kohdasta Medicine – All löytyvät kaikki palvelun aineistot. Alla olevista erikoisalalinkeistä voidaan selata ko. alan omia aineistoja. Sivun ylälaidan kautta voi määritellä haluaako etsiä lehtiä (Journals), kirjoja (Books), tietokantoja (Links) tai seurata reaaliajassa syötteitä (Feed).

Terkko Navigatoriin kannattaa ilman muuta kirjautua, jotta pääsee osaksi tätä ainutlaatuista yhteisöä ja voi rakentaa itselleen oman Terkon. Rekisteröitymisen ja kirjautumisen jälkeen valitaan halutut lehdet, kirjat ja tietokannat, jonka jälkeen ne on helppo löytää asiakkaan oman sivun kautta. Kun on valittu tiettyjä lehtiä, niin Feed-valinnasta pystyy automaattisesti seuraamaan lehtien uusimpia artikkeleita syötteiden avulla.

Terkko Navigator integroi Terkon tunnetut verkkobrandit – JournalNavigator, BookNavigator, FeedNavigator ja MyTerkko – yhdeksi kokonaisuudeksi ja tarjoaa vielä paljon lisää!

Terkon palvelut kehitetään aina Customers First -ajattelulla. Sen lisäksi Terkko Navigatorissa on käytetty myös Mobile First -lähestymistapaa, joka takaa että palvelu toimii kaikilla asiakkaan valitsemilla laitteilla. Terkko Navigator on hieno kokemus niin pöytäkoneella, kannettavalla, tablet-laitteilla kuin myös älypuhelimilla. Sinä valitset laitteesi, Terkko toimittaa palvelun ja sisällöt.

Tutustu Terkko Navigatoriin kesän aikana, syksyllä et tarvitse enää kuin yhden osoitteen: http://terkko.helsinki.fi/

Terkko Navigator