Aarteenmetsästystä Kaisa-talossa

Kaisa-talon avausviikon Aarteenmetsästys-kilpailun voittajat arvottiin keskiviikkona 12.9. Kilpailuun osallistui yhteensä 68 henkilöä, joista kaikki olivat selvittäneet aarrelauseen “Helsingin yliopiston kirjasto on maailman paras ja kaunein kirjasto” annettujen vihjeiden perusteella.

Kilpailun pääpalkinto, Kodin Ykkösen lahjakortti (50,-), meni osallistujista kahdelle onnekkaimmalle. Muina palkintoina arvottiin 3 kpl Helsingin yliopiston ja Elsevier-kustantamon yhteispaketteja (kirjastokassi ja tarvikkeita) ja 2 kpl Sage-kustantamon toimistotarvikepaketteja. Arvonnan suoritti Studio Kaisan palkintojaosto; virallisena valvojana toimi Tarja Hölttä.

Kaikille palkintoja voittaneille on ilmoitettu asiasta sähköpostitse, ja palkinnot ovat olleet noudettavissa viime torstaista (13.9.) Kaisa-talon 3. kerroksen palvelualueelta.

Kiitos kaikille osallistuneille!