Edilex-lakitietopalvelu uudistuu 21.5.

Edilex-lakitietopalvelu avataan uudistettuna 21.5. Nykyinen palvelu on käyttöönoton ajan poissa käytöstä 20.5. klo 14 alkaen. Uusi palvelu on käytettävissä viimeistään tiistaiaamuna 21.5. Nykyiset tunnukset ja salasanat toimivat uudessa palvelussa sellaisenaan.

Maksuttomia koulutustilaisuuksia Edilexin Helsingin yliopiston käyttäjille Editan tiloissa Helsingin Ruoholahdessa. Kevään koulutukset ovat 28.5 ja 5.6. klo 9 – 11.30. Ilmoittaudu koulutuksiin Edilexin asiakaspalvelu: asiakaspalvelu.edilex@edita.fi tai puhelimitse p. 0204502040.

Edilex yhdistää keskeiset oikeuslähteet ja tausta-aineiston syvälliseksi ja käytännönläheiseksi juridisen tiedon kokonaisuudeksi. Edilexissä käytössä on Suomen laajin ajantasainen säädöstietokanta linkityksin oikeustapauksiin, esitöihin ja muihin oikeudellisiin aineistoihin sekä päivittäinen juridinen uutispalvelu.