Yliopiston merkittävä huomionosoitus ylikirjastonhoitaja Kaisa Sinikaralle

This post is also available in: englanti ruotsi

Wilhelmsson_SinikaraYliopiston rehtori Thomas Wilhelmsson on luovuttanut Helsingin yliopiston kirjaston johtajalle, ylikirjastonhoitaja, professori Kaisa Sinikaralle hopeisen mitalin. Yliopisto jakaa omaa mitaliaan, joita on pronssisia ja hopeisia, ansioituneille yliopistolaisille tai ulkopuolisille yhteistyökumppaneille. Hopeinen mitali on jaettu vuodesta 1957 lähtien erittäin harvoille, vain muutamille kymmenille.

Kaisa Sinikara Seminar, International Cooperation in Building the Future of Academic Library Services, pidettiin kesäkuun kolmantena päivänä yliopiston Pienessä juhlasalissa. Se oli yliopiston kunnianosoitus Helsingin yliopiston kirjaston ylikirjastonhoitajalle, joka on jäämässä eläkkeelle pitkän ja menestyksellisen, yliopistossa vuosikymmeniä kestäneen työuransa jälkeen.

Kaisa Sinikara Seminar

Kuva Veikko Somerpuro